De Webwinkel Vakdagen is al jarenlang een belangrijk evenement voor Vindkracht13. Als voormalig medewerker van de marketingafdeling hebben we in het verleden actief bijgedragen aan het succes van dit evenement. Vorig jaar waren we zelfs exposant met een indrukwekkende stand van ruim 40 m2, waar we onze innovatieve oplossingen presenteerden aan alle bezoekers.

Tijdens voorgaande edities van de Webwinkel Vakdagen waren we zelfs twee keer uitgenodigd als spreker. We hebben toen onze kennis en ervaring gedeeld met het publiek en inspirerende presentaties gegeven over de nieuwste trends en ontwikkelingen in de e-commerce branche.

Dit jaar gaan we echter als bezoeker naar de Webwinkel Vakdagen.
We kijken er naar uit om langs te gaan bij onze partners Leadinfo en Copernica en om te luisteren naar het duurzame verhaal van Bol.com. Het is geweldig om te zien hoe dit evenement zich blijft ontwikkelen en steeds weer vernieuwend blijft. We zijn blij dat we de kans hebben om het evenement dit jaar als bezoeker te kunnen ervaren en te genieten van alles wat het te bieden heeft.