meetbaar meer tijd voor tevreden klanten?

Met een succesvolle offertemotor krijgen uw accountmanagers meer ruimte in hun agenda om meer klanten tevreden te houden én te behouden. Wij noemen dit de customer success strategie. Met deze strategie beginnen vergt een klantgerichte mindset, inzet van alle betrokken teams en managers. Door terugkerende processen slim in te richten ontstaat er meer tijd voor “klantcontact” en “klantverwondering”. Medewerkers krijgen meer vrijheid om echt een stap extra te doen voor nieuwe maar in de eerste plaatst, juist voor bestaande klanten! De positieve ervaringen delen zij online en gaan mee-denken in proces-verbetering. Het resultaat is meer betrokken en gemotiveerd personeel met een klantgerichte weekplanning en mindset.

zichtbaar goed gevonden

Wij verzorgen voor uw zichtbaarheid in de breedste zin van het woord. Dit doen wij samen met onze partners. U heeft 1 aanspreekpunt voor uw strategie en voortgang en wij waarborgen de voortgang voor een vast bedrag per maand.

Vraag direct een Demo aan en wij laten u graag de mogelijkheden en toepassingen zien voor uw organisatie!

Zet de eerste stap om u te laten verwonderen!

 

1 + 14 =

Mocht je een vraag hebben, stel 'm via whatsapp
Online Optimalisatie Chat
Hi! Stel gerust je vraag. Wij antwoorden zodra we in de gelegenheid zijn.