Elke offerte is anders…
…en voor ons een uitdaging dat te standaardiseren!
We laten hieronder de technische basis zien, zonder styling.
meetbaar meer tijd voor tevreden klanten?
Met een succesvolle offertemotor krijgen uw accountmanagers meer ruimte in hun agenda om meer klanten tevreden te houden én te behouden. Wij noemen dit de customer success strategie. Met deze strategie beginnen vergt een klantgerichte mindset, inzet van alle betrokken teams en managers. Door terugkerende processen slim in te richten ontstaat er meer tijd voor “klantcontact” en “klantverwondering”. Medewerkers krijgen meer vrijheid om echt een stap extra te doen voor nieuwe maar in de eerste plaatst, juist voor bestaande klanten! De positieve ervaringen delen zij online en gaan mee-denken in proces-verbetering. Het resultaat is meer betrokken en gemotiveerd personeel met een klantgerichte weekplanning en mindset.


Automatisch oppervlakte berekenen
Zwembadverwarming
Afdekking
Verlichting
Kies een luxe randafwerking
ZWEMBAD DESINFECTIE
Van idee tot realisatie
Welk soort zwembad u ook kiest, Compass Pools vindt het belangrijk dat u er elk moment van kunt genieten! Vervelende en tijdrovende handelingen voor het onderhoud van uw ingebouwde zwembad zijn verleden tijd; Compass Pools biedt het exclusieve VANTAGE-systeem, geschikt voor alle zwembadmodellen!
Plaatsing op locatie
Waar dient een klant rekening mee te houden als er een groot zwembad op een grote vrachtwagen komt aanrijden?
Is het huis uberhaubt bereikbaar met zo’n grote combinatie?
Is er een doorgang die groot genoeg is of moet er een grote kraan komen?
Allemaal vragen die perfect gevangen kunnen worden in video-uitleg en/of animatie. De perfecte klantstart zal leiden tot tevreden klanten.
Wij genieten bij elke zonnestraal van ons zwembad! Perfect geplaatst door Compass Pools. Ze dachten met ons mee en toen bleek dat het zwembad met een kraan over het huis geplaatst moest worden, hebben ze ook die situatie opgelost. Fantastisch!
