Staan jullie open voor Online Optimalisatie?

Zichtbaar goed gevonden
Neem contact opLees verder

meetbaar meer tijd voor tevreden klanten?

Een succesvolle strategie om meer klanten tevreden te houden én te behouden, is de customer success strategie. Met deze strategie beginnen vergt een klantgericht mindset, inzet van alle betrokken teams en managers. Door terugkerende processen slim in te richten ontstaat er meer tijd voor “klantcontact” en “klantverwondering”, waardoor uw medewerkers de vrijheid krijgen om echt een stap extra te doen voor nieuwe maar in de eerste plaatst, juist voor bestaande klanten! Dit vertalen wij door in jullie marketingstrategie tijdens onze kennis-sessies.

Met de marketing mentor maken we samen in blokken van 4 uur per week flinke stappen. Marketing-educatie, Marketing-inspiratie en Marketing-creatie.  

mindset: klantfocus

(Toekomstige) klanten willen op hun wenken worden bediend, los van alle interne processen die daarvoor nodig zijn. Als jullie in staat bent aan de klantverwachtingen te voldoen en deze (waar mogelijk) zelfs te overtreffen ontstaat niet alleen een tevreden klant maar zelfs een promotor van jullie organisatie. Met een klantgerichte mindset binnen de organisatie ontstaat engagement aan beide zijden (intern en extern). Samen zorgen zij voor extra positieve zichtbaarheid en betrokkenheid. Door de klant- en interne werkprocessen beter op elkaar af te stemmen geautomatiseerd in te richten, ontstaat online optimalisatie in optima forma!

Plandisc Vindkracht13 partner
Leadinfo partner

klant generatie

Online zichtbaar zijn is anno 2022 perfect te automatiseren. Dit resulteert in een effectief proces voor uw medewerkers en uw (potentiële) klanten. “Geen campagne is hetzelfde want geen klant is hetzelfde”… Desondanks kan een slimme marketing campagne-generator rekening houden met alle uitzonderingen en toch consistent zijn (dus herkenbaar), waarbij we juist inzetten op een persoonlijke klantbeleving. 

Alle kernwaarden van de organisatie worden hierin meegenomen en campagnes resulteren in afspraken. Klanten kunnen deze online direct zelf inplannen in een online agenda, die op zijn beurt weer rekening houdt met uw personele bezetting. Bespaart tijd en verhoog tevredenheid, zichtbaarheid en continuïteit van uw merk.

Offertemotor

Moeten klanten lang wachten op een offerte en is het offerteproces complex en arbeidsintensief? De offertemotor neemt het offerteproces over en zorgt ervoor dat klanten snel en duidelijk worden geïnformeerd. Meetbaar sneller, meetbaar meer omzet en meetbaar meer tevredenheid. Zowel intern als extern. Wij hebben een standaardoplossing die aansluit op het huidige proces en passen online optimalisatie toe waar mogelijk waarbij wij in alle gevallen verwachtingen overtreffen!

zichtbaar goed gevonden

Wij verzorgen voor jullie zichtbaarheid in de breedste zin van het woord en borgen deze kennis binnen jullie organisatie.

Dit doen wij samen met onze partners. Jullie hebben 1 aanspreekpunt voor de marketingstrategie en algemene voortgang. Wij waarborgen de voortgang voor een vast bedrag per maand.

Vraag direct een demo aan en wij laten graag de mogelijkheden en toepassingen zien voor jullie organisatie!

Zet de eerste stap om u te laten verwonderen!

 

Scan bovenstaande QR-code om ons automatisch toe te voegen aan uw contacten!
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • September 2022

    Ma. Di. Wo. Do. Vrij. Zat. Zo.
    1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30

    September 26, 2022

    September 29, 2022

    September 30, 2022

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Mocht je een vraag hebben, stel 'm via whatsapp
Online Optimalisatie Chat
Hi! Stel gerust je vraag. Wij antwoorden zodra we in de gelegenheid zijn.