meetbaar meer tijd voor tevreden klanten?
Een succesvolle strategie om meer klanten tevreden te houden én te behouden, is de customer success strategie. Met deze strategie beginnen vergt een klantgericht mindset, inzet van alle betrokken teams en managers. Door terugkerende processen slim in te richten ontstaat er meer tijd voor “klantcontact” en “klantverwondering”, waardoor uw medewerkers de vrijheid krijgen om echt een stap extra te doen voor nieuwe maar in de eerste plaatst, juist voor bestaande klanten! Dit vertalen wij door in jullie marketingstrategie tijdens onze kennis-sessies.
Met de marketing mentor maken we samen in blokken van 4 uur per week flinke stappen. Marketing-educatie, Marketing-inspiratie en Marketing-creatie. Â
mindset: klantfocus
(Toekomstige) klanten willen op hun wenken worden bediend, los van alle interne processen die daarvoor nodig zijn. Als jullie in staat bent aan de klantverwachtingen te voldoen en deze (waar mogelijk) zelfs te overtreffen ontstaat niet alleen een tevreden klant maar zelfs een promotor van jullie organisatie. Met een klantgerichte mindset binnen de organisatie ontstaat engagement aan beide zijden (intern en extern). Samen zorgen zij voor extra positieve zichtbaarheid en betrokkenheid. Door de klant- en interne werkprocessen beter op elkaar af te stemmen geautomatiseerd in te richten, ontstaat online optimalisatie in optima forma!
klant generatie
Online zichtbaar zijn is anno 2022 perfect te automatiseren. Dit resulteert in een effectief proces voor uw medewerkers en uw (potentiële) klanten. “Geen campagne is hetzelfde want geen klant is hetzelfde”… Desondanks kan een slimme marketing campagne-generator rekening houden met alle uitzonderingen en toch consistent zijn (dus herkenbaar), waarbij we juist inzetten op een persoonlijke klantbeleving.Â
Alle kernwaarden van de organisatie worden hierin meegenomen en campagnes resulteren in afspraken. Klanten kunnen deze online direct zelf inplannen in een online agenda, die op zijn beurt weer rekening houdt met uw personele bezetting. Bespaart tijd en verhoog tevredenheid, zichtbaarheid en continuïteit van uw merk.
Offertemotor
Moeten klanten lang wachten op een offerte en is het offerteproces complex en arbeidsintensief? De offertemotor neemt het offerteproces over en zorgt ervoor dat klanten snel en duidelijk worden geïnformeerd. Meetbaar sneller, meetbaar meer omzet en meetbaar meer tevredenheid. Zowel intern als extern. Wij hebben een standaardoplossing die aansluit op het huidige proces en passen online optimalisatie toe waar mogelijk waarbij wij in alle gevallen verwachtingen overtreffen!