fresh valley

Een samenwerking tussen de beste kwekers ‘uit de buurt’, dat is Fresh Valley. Samen met Mellantas en Tielemans kweken zij dagelijks verschillende soorten tomaten, aardbeien en komkommers. Een samenwerking die niet alleen de kwekerij en haar groenten en vruchten goed doet maar ook de medewerkers. Want door de krachten te bundelen hebben de kwekers ook expertises zoals HR en recruitment nieuw leven ingeblazen. Aan Vindkracht13 om Fresh Valley van de juiste positionering te zien en te ondersteunen bij de strategische keuzes die op hun pad komen wat betreft marketing.

merkconcept

Wat hebben de drie verschillende kwekers allemaal gemeen met elkaar? Precies, een passie voor het kweken van de beste groenten en fruit. Dat was de rode draad in het merkconcept voor Fresh Valley en de pay-off ‘passionate growers’ ofwel passievolle kwekers werd niet veel later in het leven geroepen. Bij het merkconcept voor Fresh Valley hoorden ook bijpassende kernwaarden. Samen met de experts van de kwekerij hebben wij de juiste kernwaarden vastgesteld.

nieuwe huisstijl

Zonder unieke huisstijl geen compleet merk. Bij de nieuwe pay-off en kernwaarden was het aan ons de taak om met een nieuw logo, sprekende kleuren en opvallende fonts te komen. Zo gezegd, zo gedaan. De huisstijl van Fresh Valley is een speelse verwijzing naar dat wat ze het liefste doen: het kweken van groenten en fruit, maar dan wel met passie natuurlijk!

Website design

Nadat de visuele stijl en merkconcept voor de kwekerij compleet waren was het tijd voor een website waar we alles tot een geheel konden brengen. Of eigenlijk, kregen wij de uitdaging om maar wel liefst drie verschillende websites te combineren tot één uitnodigende website voor de doelgroep van Fresh Valley. Het hoofddoel van de website? Nieuwe medewerkers werven! En dat is aardig gelukt, al zeggen we het zelf. Bekijk hier de website maar!

Mocht je een vraag hebben, stel 'm via whatsapp
Online Optimalisatie Chat
Hi! Stel gerust je vraag. Wij antwoorden zodra we in de gelegenheid zijn.