Vindkracht13: de Helden van Kien & EIJSINK

alle marketinguitingen meetbaar in omzet

De Helden van Kien is een multifunctioneel horecapaviljoen en biedt heerlijke lunch, diner, borrel, bruiloft of feest midden in het streekpark de Kienehoef in Sint-Oedenrode (Noord-Brabant). Naast het restaurant, terras, buitenbar en de mogelijkheid om zelf via QR te bestellen, zijn er ook een tiental (online te reserveren) parkactiviteiten.

In coronatijd moesten de deuren noodgedwongen sluiten.
Gelukkig was het opzetten van een webshop reeds in gang gezet en kon er snel geschakeld worden. Inmiddels ruim 5.000 bestellingen verder, is er een goedlopende webshop met bezorgen en afhalen opgezet. Dit alles op een basis van het kassasysteem van Eijsink. 

Alle beschikbare (online en offline) mediakanalen worden ingezet om omzet te genereren. Tot het moment dat Vindkracht13 een complex Google tag-manager script implementeerde, in combinatie met ORIBI, was omzet niet herleidbaar en alle stappen binnen de customer journey. Inmiddels is er volledig inzicht in iedere marketinguiting en het aantal euro’s dat afkomstig is van die marketing-uiting, marketingkanaal en de onderlinge attributie (deel-bijdrage).

De Marketing-intelligence-inzichten van Vindkracht13 en De Helden van Kien zijn gepresenteerd aan Eijsink. Als innovatiepartners trekken zij gezamenlijk op en bekijken de mogelijkheden om dit breder uit te rollen.

Wat kunnen de 8.000 horeca-locaties in Nederland (en andere branches) kunnen leren van deze inzichten?
Hoe zou jij de targeting aanpassen als je weet vanaf welke locaties mensen navigeren naar jouw verkooppunt?

  • September 2021

    Ma. Di. Wo. Do. Vrij. Zat. Zo.
    1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30

    September 28, 2021

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Mocht je een vraag hebben, stel 'm via whatsapp
Online Optimalisatie Chat
Hi! Stel gerust je vraag. Wij antwoorden zodra we in de gelegenheid zijn.